کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت در 68 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
تعریف فرایند
فرایند یعنی کار؛ به عبارت دیگرهرکاری یک فرایند است که شامل مراحل مختلف میباشد .
تایپ یک نامه، آزمایش قند خون و پذیریش یک بیمار هرکدام یک فرایند می باشد. هر فرایند شامل درون دادهایی است که تدارک کننده تدارک می کند، فعالیتهایی است که انجام می گیرند و نتیجه ای است که نصیب مشتری می شود.
هر فرایند باید درست و بموقع تدارک شود، فعالیتها بطور صحیحیح انجام گیرند و نتیجه پاسخگوی نیازها انتظاارات مشتری باشد.
صاحب فرایند کیست؟
کسانی را که حداقل در یک مرحله از مراحل فرایند درگیر باشند صاحبان فرایند می نامند .
صاحبان فرایندها معمولا بیشترین اطلاعات را در رابطه با عملکرد فرایند دارند .
فرضها و اصول مدیریت جامع کیفیت
فرایندها و سیستم ها منشا بیشتر مشکلات مربوط به کیفیت می باشند .
اگر عمکرد فرایندها و سیستمها درست باشد ، محصول یا خدمت بدون نقص خواهد بود .
مشتری تعیین کننده نهایی کیفیت است .
اجرای مدیریت جامع کیفیت به تعهد کامل سازمانی نیاز دارد .
کارکنان کلید موفقیت فعالیتهای ارتقای مستمر کیفیت می باشد .
ارتقای کیفیت فرایندی است که پایان ندارد .
اجرای موفق مدیریت جامع کیفیت محتاج کار تیمی و همکاری است .
مدیریت جامع کیفیت متکی بر سنجش عملکرد می باشد .
پیشگیری از بروز نقص کلید دستیابی به کیفیت است .
اجرای مدیریت جامع کیفیت محتاج برنامه ریزی است.
TQM سه ویژگی مهم دارد :
تمرکز بر فرآیندها ، تمرکز برمشتریها ، ارتقای مستمر عملکرد ( کیفیت )
مدیریت کیفیت جامع
مدیریت کیفیت جامع+pdf
دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع
پاورپوینت درباره کنترل کیفیت و کیفیت جامع
پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت در 68 اسلاید قابل ویرایش - دانلود مستقیم
جزوه کتاب درآمدی بر معنی شناسی دکتر کورش صفوی
دانلود پاورپوینت انگیزش و نظریه های انگیزش در 46 اسلاید قابل ویرایش
پاورپوینت روانشناسی زبان - دانلود مستقیم
پاورپوینت اصول تفکر سیستماتیک - دانلود مستقیم
مدیریت ,کیفیت ,جامع ,فرایند ,اسلاید ,، ,مدیریت جامع ,جامع کیفیت ,است که ,می باشد ,پاورپوینت مدیریت ,جامع کیفیت محتاج
درباره این سایت